BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 20, 2009

Selamat Tinggal SMK Benoni

Jumaat 20 November 2009..hari terakhir aku di SMKB..jam 8 aku buat penyerahan nota serah tugas dgn PK1 pn. Yarabah..lepas atu pi kantin makan2 utk kali terakhir dgn kawan2 yg akan aku rindui..cheeeee...Irna tel bagitau ada kek aku di staff room..thx Irna..akan ku ingat suara mu yg sentiasa penuh di telingaku hehhe
Hari terakhir persekolahan ani guru-guru sibuk dgn pelan tindakan 2010..aku sibuk dgn FB hehhe..teda sudah keraja ku..kelamari KPP tel aku..permohonan ku utk memulakan tugas di SPS pada 1 Disember diluluskan..jadi aku ada masa utk menguruskan hal2 yang berkaitan dgn selesa.
Buat kawan2 seperjuangan..geng2 konvoi...geng2 futsal..aku nda boleh kamu pinggirkan mun ada aktiviti..aku santikiiiiii....jgn kamu pandai2 nda mbawa aku..ada karang ku pindah kamu hahahah...
Perjuangan akan tetap diteruskan..walaupun dalam wadah yg berbeza....
Selamat Bercuti...kamu tatap dalam ingatan ku di FB...


3 comments:

Anonymous said...

aku pulang yg sedih
(pdhal....dlm hati.......;)wohooooo

CFJ said...

huhuhu....pandai tah ko hehehe

93 gurl said...

hye cikgu!! belimpass dlu ar..>>