BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 16, 2009

Alhamdulillah..

Akhirnya benda yg ku tunggu2 selama ani dpt jua..syukur Alhamdulillah. Thnx to Cgu Sulinah krn mngganti tugas ku sbg guru kelas masa penyerahan buku rekod tadi..Anak2 murid kelas ku banyak bagi hadiah..paling ku terharu bisidia bawakan ku kek perpisahan..dalam keadaan sibuk sampat jua ku memotong kek atu di bilik guru..buat pelajar2 4 Sains 1..Terima kasih..Mudahan2 kamu jadi pelajar yg cemerlang..
Tengahari tadi aku sampai di Federal utk mengambil surat pertukaran. Buat kesekian kalinya aku membuka surat atu dlm keadaan yg abak2 hati (tp nda lah mcm buka surat lantikan KB di Sipitang)..walaupun aku sudah tahu penempatan atu tp isunya aku nda tau d mana unit aku d tempatkan..buka surat aku lagi tekajut meliat jawatan yg nda pernah ku terlintas di fikiran memegang title atu..Penolong Pengarah Unit Pengurusan Murid Sekolah Rendah Sektor Pengurusan Sekolah...(aku nda publish di Facebook)..wahhhh...perasaaan bercampur baur..suka..tertanya2 (mcmana bidang tugas ani psl aku guru sek menengah)Walau apapun Insyaalah akan ku pikul dgn sebaiknya..doakan aku pren...
Esok Jamuan Akhir Tahun KARISMA..kena lagi ku berucap slps pagi tadi di perhimpunan secara tiba2 aku dminta berucap..buat kawan2 Selamat Bercuti (aku plang kena masuk bekeraja di ofis) Insyaallah atas nama persahabatan akan ku usahakan sedaya yg ku ada utk membantu kawan2..Amin..

0 comments: