BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 18, 2009

Hari Anugerah & Lapor Diri.

Pagi tadi aku ke Majlis Hari Anugerah SK Benoni mewakili anakku Nana utk menerima anugerah Pencapaian Terbaik UPSR dan Terbaik Kokurikulum 2008. Amierul dpt no 3 keseluruhan Tahun 4 merosot drpd tahun2 lepas...(antam saja luan main PS2) Nadzmi meningkat dr no 20 sem 1 ke no 5..satu pencapaian yg mberangsangkan psl kami nda pun espect yg ia akan dpt naik sejauh atu. Amierul ada persembahan tarian Nadzmi action song..kira meriah jua majlis atu cuma tempat nda best psl telampau panas dewan sebarang Kg Benoni atu..
Jam 2 pm aku melapor diri di Sektor Pengurusan Sekolah di Kuwasa. Ket Sektor nada jd aku diminta berjumpa Ket Pen. Pengarah Pn. Indang Kasih Sibin..senior ku di Majakir yg juga aku mmg rapat dulu..nada masalah..lps hntr surat permohonan penangguhan bertugas (1 Dis 2009) aku di bawa berjumpa pegawai di unitku..cerita2 sama durang jam 3.30pm aku balik..wahhhh awalnya...hehehhe...

0 comments: