BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 24, 2009

Sahabat Lama

Petang antadi aku menerima kedatangan seorang sahabat lama masa d Maktab Perguruan Keningau (91-93)..Zunika Amboh Turuh org Tawau yg berhijrah ke Labuan mengikut suaminya..setelah 15 tahun aru tah kami bejumpa..seperkara mgenai kawan lama ku ani..ia tah yang mendangani bini ku masa ia convert dulu tahun 1993..dulu masa di maktab kami mmg rapat sbb sorang lagi kawan ku ehem sama ia ani bah..jgn tah kan dikanang2 crita dulu-dulu atu eh..
Ada beberapa perubahan yg ku liat arah kwn ku ani..pertama..biasa tah mun sudah kawin dan beranak 4 ani fizikal mmg agak ketara berubah dari dulu kali terakhir ku berjumpa masa konvo MPKS 1994..Kedua..kurapaknya adehhh..makin hantap berunainya...maklum tah mgajar di Labuan ani..belai-lai tia kurapaknya atu..awu kali ahhhh...yg best bila ia bekurapak nyan bini ku..dua2 bekurapak berunai padahal dua2 bukan org bangsa berunai..hehehhe siuk diliat...
Utk Zunika dan family..terima kasih atas kunjungan kamu atu..smoga persahabatan kitani akan berterusan...ada jua dlm perancangan ku ani kan membuat reunion dgn kwan2 lain PSM PM/SEJ 1991-93...tapi mau dapat dulu kontek lebih dr separuh kitani baru tah ku mmulakannya...Insyaalah..


Sori zun aku korek ambar mu ani dr FB mu...hehehhe jangan ko marah ahh...

2 comments:

Anonymous said...

Jalee...
Zunika ni geng aku masa d smkl dulu

CFJ said...

oo iya kah..? aku pn rasa2 kamu mcm kanal bah mun liat tahun ia mgajar di smkl atu..tp malas ku myiasat2 krg aku plang kana siasat balik hehehe