BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 25, 2009

Cuti Raya kan habis sudah....

Batah jua nda myubuk blog ku ani..last skali malam Raya pertama..lapas atu sibuk memanjang melayan tetamu datang dan melawat rumah dangsanak2 dan kwn2..bcerita pasal kunjun-mgunjung ani aku ada kisah time aku kna ambush olehanak2 murid ku seramai lbih kurang 20 org..selama ani mana2 anak murid yg dtg misti mnalipun dulu.tp kali ani indada lg..skali datang myerang..adehhh mati ku mlayan karenah bisidia..pakal saja Hari Raya bulan yg mulia..aku pun jd semulia2 org hahaha...mun d iskul abis suah ku pacut atu..mana inda yg datang ani anak2 murid yg rata2nya anu bmasalah d iskul..tapi pandai jua bisidia munjar cigu rock nya ani kan minta maaf...
Tadi k 1 Borneo bwa family jalan2..esp NANA yg akan balik ke TKC N9 hr minggu ani..pusing2 last2 singgah di pameran pelancongan Korea..ada tah jua mua2 Korea mcm Winter Sonata..Auntum in My Heart..skali atu ada aktiviti mewarna kipas yg dibagi secara free..aku dan Nana ambil pluang mwarna kipas yg dibagi atu..siuk jua mewarna ani..batah sudah nda mewarna sampai aku nda perasan rupanya aku saja laki2 yg mewarna dikeliling oleh bini2...dan kami saja yg kira Islam..hehehe..kira rock jua lah mun sudah jadi tumpuan org2 yg meliat dr atas atu..hehehe..hasilnya nah lihat2 tah sendiri di gambar2 yg ku post kan ani...










0 comments: