BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 10, 2009

Aku seorang Pentadbir????

Awal pagi lagi pgtua mlagau...ingatkan pasal apa..rupanya dia crita tentang kenaikan DG44 plak...emmm..signal mcm nda mau mlepaskan aku ja tu....walauapa pun aku mesti jua keluar dari SMK Benoni..sampai bila mau berada d zon selesa mcm cakap PPD...tapi yg ku suka mdgr bila pengetua cakap apa.."Jali..tua2 di pejalanan tah kamu atu" Pandai jua pengetua ani beibun...Kawan sama2 ku pindah k cptang mcm tracun sudah..tapi aku nda.....life must be change....kalau selama2nya berada dibwah pemerintahan seseorang mana kita kan maju..dlaam sejarah (cehhhhh....kunun guru sejarah ani)seseorg yg mahu berjaya harus bersedia utk memerintah...nah atu tah prinsip yg ku pegang untuk meneruskan cita2ku mjadi pentadbir....cehhhh smangat plang aku ni...

3 comments:

lann said...

Bkn selamanya ko di Cptang geng..tidakkah dia tahu org yg berjln jauh itu makin tinggi ilmunya. Tidakkah dia sedar Al-Masudi,Ibn Batuttah,Ibn Majid & Ibn Hawqal menjadi manusia berilmu kerana perjalanan yang jauh..Mungkin dia akn jdi burung patah sayap @ raja yg kehilangan panglima d medan perang coz perpindhan kmu...bkn satu tpi dua.@ td yakin dgn panglimnya yg tinggal yg semakin lanjut usia.Namun apa pun ko harus sedar betapa dia begitu senang bekerja dgn kmu bedua.Jadi tahniah...moga jdi pemimpin berjiwa rakyat yg mendahulukn agama. Amin.

CFJ said...

Terima kasih...aku suka dgr mun Guru Cemerlang mbagi pendapat...

N.Fizah said...

banar cigu...kena kluar dari zon selesa..sahut cabaran dan hadapi lah ia.. sebab semua ni akan menambahkan pengalaman..cigu mo pindah d cptang ka? d mana ar?