BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 6, 2009

Byk idea plak aku malam ani......

Baru la petang ni dpt rest lama sikit..x game bola hari..puas banar ku idur tadi petang dari lepas Asar sampai dekat jam 6....impaknya malam ani aku nda rasa mgantuk pun..
Lepas balik sekolah tadi aku k KK bawa wife dan kawannya ambil surat tawaran DG41. Berlaku satu peristiwa bila ada satu kereta menyusur suka-suka hatinya masuk di jalan sehala di laluan ku..siap dgn tangan aku sound yg dia salah masuk jalan sampai aku tpaksa bagi laluan utk dia...yang kurang ajarnya dia dgn selamba tunjuk ke depan...ot jua ku tadi...dasar pemandu yang tidak berhemah...
Esok PMR sudah start...sibuk SU PMR iskol kami ku liat spanjang minggu ani mengurus persediaan dari A-Z. Kesian ku meliat bila ia buat kerja sorang2 walaupun ada pembantu...Anitah sikap guru2 d SMK Benoni yang sebenarnya tahu ia punya tugas tapi mau jua di sound baru tah kan begerak.....Esok pelajar ting 4 diberi cuti..jadi esuk aku langsung nada kelas..Tahun ani jua guru2 petang diminta datang pagi nda mcm tahun2 sudah guru2 petang datang ke sekolah masa PMR pada waktu petang juga...kesannya ada yg curi2 tulang nda datang atau datang utk punch dan mulih...heeeeeee...nakal durang atu...ahh lantak lah bah tu urusan durang bukan urusan ku....
bila becerita pasal urusan2 orang lain ani aku teringat ttg sebilangan guru2 yg suka bercerita tentang orang lain tanpa bertanyakan kebenaran cerita daripada org yg berkenaan....lepas atu bercerita di kalangan durang2 jua...umpat situ umpat sana...dosa ja yg didapat...cuba tah tanya direct ke org yg berkenaan banar kah betul kah....ani tah perangai sesetengah orang yg suka menghangat2 kan topik di kalangan bisidia saja...walhal apa yg diceritakan atu banar kah nda banar..wallahualam....
panjang plang post ku hari ani...bah sudah tah..karang aku pun tergolong mcm tabiat urg2 yg suka mengalimut atu...nauzubillah....

0 comments: