BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 11, 2009

Adidas....

Pagi tadi lepas bg bengkel akademik Sejarah di Sekolah aku p KK sama family..cehhh gagah jua aku antadi buli2 bg ceramah kunun utk pelajar SPM..dalam keadaan nda bersedia dan hand out yg serba kekurangan sebab penganjur tersilap cetak dapat juga aku memenuhi pengisian selama 2 jam dgn beberapa aktiviti...Aku bawa laptop tapi penganjur nada LCD..apa lagi aku main bantai saja cakap..mcm myanyi plang aku di atas pentas ke sana kemari...hahahaha ada bakat plang aku ani..syokkk ja pelajar atu meliat aku bkunyayang di atas pentas..
Tujuan aku ke KK tadi untuk mebeli kasut bola..ntah mgpa tia kasut bola sedia ada ku atu..time kan main minggu dpn mbuat hal tia..minta ganti baru tah bah atu..baik jua gaji mun nda ada tah main garit master card saja..banyak jua kadai di CP ku masuk..alih2 aku tepakai yg dekat KR Rooster di basement...siap minta pendapat anakku lagi mana kasut yg ok..jadi aku ambil tah pilihan anakku siap dgn stokin lagi ku bali...esuk ada friendly match..jadi beraya tah aku dgn kasut bola baru ni isuk hahahahah..

4 comments:

Anonymous said...

ada org beli kasut baru...cheh...
jgn kalah..udah ler..ngengengenge

CFJ said...

huhuhu..biar menang begaya di padang tie...heheheh..ful package adidas bah..

NK said...
This comment has been removed by a blog administrator.
CFJ said...

kontrak ku sudah abis bah..heee